MARKETING

Az ügyfélfókuszú marketing és személyes kommunikáció hagyományos és digitális technikákkal valóban megkülönböztet. Célja, hogy személyre szabott folyamatok segítségével az érdeklődőkből vásárlókat, majd a vásárlókból visszatérő vásárlókat generáljunk.  Mindezt minél kevesebb emberi erőforrással automatikus, adatalapú rendszerekkel.

A digitalizáció rengeteg előnnyel kecsegtet, amelyekkel a minőségi ügyfélszerzés és ügyfélkiszolgálás kis ráfordítással és nagy hatékonysággal megoldható. Az adatalapú és digitális marketingtrendek elutasítása garantált bevételcsökkenést jelent.

Hogyan tudunk segíteni marketingterületen?

Együttműködésünk során áttekintjük az ügyfeleket célzó marketing folyamatokat, megvizsgáljuk az automatizálási lehetőségeket (automatikus e-mail küldéstől a chatbotig, vagy applikációig), meghatározzuk a sikerkritériumokat és mérőszámokat, és igény esetén keresztülvezetjük a változtatásokat a vállalaton.